5 lutego 2012

Delilah

Cześć D.
Jak jest w Nowym Jorku? Jestem tysiąc mil stąd. Time Square nie lśni jak Ty. Przysięgam to prawda.

Cześć Deli.
Nie martw się dystansem. Możesz zadzwonić, kiedy poczujesz się samotna. Posłuchasz mego głosu jeszcze raz. Zamknij swe oczy. Wsłuchaj się w mój głos-to moje przebranie. Jestem obok Ciebie.

Cześć Delia.
Wiem, jest coraz ciężej. Myślę, że pewnego dnia spłacę długi swoją gitarą. Będzie dobrze. Będziemy żyć jak sobie zaplanowaliśmy. Obiecuję!

Cześć Deli.
Tak wiele chcę Ci powiedzieć. Gdyby każda prosta piosenka, którą dla ciebie napisałem, mogła zaprzeć ci dech w piersiach, napisałbym je wszystkie. Zakochałabyś się we mnie jeszcze bardziej, Mielibyśmy to wszystko.

Cześć D.
Tysiące mil zdają się być niezwykle daleko. Ale są samoloty, pociągi, auta. Poszedłbym do ciebie, jeśli nie miałbym innej drogi. Nasi przyjaciele mieliby z nas niezły ubaw, a my po prostu śmialibyśmy się nadal, ponieważ wiemy, że żaden z nich nie czuł tego,co my. Delilah, mogę ci obiecać, że przez ten czas, jak się połączymy świat nie będzie kiedykolwiek taki sam i Ty jesteś temu winna.

Hej, Delilah
Bądź dobra i nie tęsknij za mną.
Jeszcze dwa lata i skończysz szkołę.
A ja będę wymyślał historyjki, tak jak teraz.
Wiesz, że to wszystko z twojego powodu.
Możemy robić to, na co mamy ochotę.

Witaj, Delilah, to dla Ciebie
Ta wszystko jest dla Ciebie.


Oh, co Ty ze mną wyprawiasz
co ze mną wyprawiasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz