20 listopada 2013

Ava Adore

Oto jesteś właśnie Ty, którego adoruje
Na zawsze już zostaniesz moim kurewskim pragnieniem
Będziesz ojcem dla mojego dziecka
I dzieckiem dla mojego serca

Nie możemy nigdy się rozdzielić
Więc dlaczego to robimy?

Kochanie, jesteś dla mnie skarbem na tym świecie
Bez Ciebie nie istnieją inne sensy do odnalezienia
I wyciągnę Ci skrzywiony ząb
I będziesz idealny jak ja
Będziesz dla mnie kochankiem w łóżku
I pistoletem dla mojej głowy

Kochanie, jesteś zabójcą w moim świecie
Wyścielając trumny dla dusz
Odchodzę pijąc rtęć
Do tajemnicy wszystkiego co powinieneś zostawić
za sobą

W Tobie widzę brud
W Tobie liczę gwiazdy
W Tobie czuję się atrakcyjny
W Tobie smakuję Boga
W Tobie czuję się taka głodna
W Tobie rozbijam samochody

Pijąc rtęć do tajemnicy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz